„Pokolenie dobrej szkoły”- absolwenci z przyszłości w kampanii Ministerstwa Edukacji Narodowej (wideo)
Ministerstwo Edukacji Narodowej zaczęło kampanię informującą o zmianach w systemie oświaty, które zaczną się w połowie br. Akcje jest prowadzona pod hasłem „Pokolenie dobrej szkoły”.
W kampanii są wykorzystywane spoty rozgrywające się w 2040 roku. Obecni uczniowie już jako dorośli ludzie opowiadają o swoich sukcesach życiowych, głównie zawodowych, osiągniętych za sprawą zmian dokonanych w systemie edukacji.
Reklamy będą emitowane w telewizji, radiu, internecie oraz prasie.
Ponadto uruchomiono serwis reformaedukacji.men.gov.pl, gdzie dostępne są listy do rodziców, dyrektorów szkół i nauczycieli oraz samorządowców z informacjami o najważniejszych kwestiach związanych z wdrażaniem reformy edukacji. Publikowane tam też będą najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi na temat reformy.
Ministerstwo Edukacji Narodowej zapowiada, że do końca marca kuratorzy oświaty i wojewodowie będą kontynuowali w swoich regionach spotkania z rodzicami, nauczycielami, dyrektorami szkół i samorządowcami. Będą odpowiadali na pytania dotyczące zmian w systemie edukacji, wyjaśniali ewentualne wątpliwości.
W resorcie utworzono zespół do spraw wdrażania reformy edukacji, którego koordynatorem został wiceminister Maciej Kopeć. Zadaniem zespołu jest monitorowanie działań związanych z reformą oświaty, w tym szczególnie wspieranie samorządów, nauczycieli, dyrektorów szkół, rodziców i uczniów w okresie reorganizacji systemu edukacji.
Biuro prasowe Ministerstwa Edukacji Narodowej nie odpowiedziało na nasze pytania, z którymi firmami marketingowymi resort współpracuje przy przygotowaniu i realizacji kampanii.
Dołącz do dyskusji: „Pokolenie dobrej szkoły”- absolwenci z przyszłości w kampanii Ministerstwa Edukacji Narodowej (wideo)