Polsat reklamuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo (wideo)
Grupa Polsat ruszyła z nową kampanią, reklamującą swoją ofertę instalacji fotowoltaicznych pod marką Esoleo. Kampania ma na celu uświadomienie klientom korzyści z zainstalowania fotowoltaiki.
Grupa Cyfrowy Polsat podała w tym tygodniu, że we wszystkich salonach Plusa i Cyfrowego Polsatu dostępna jest oferta paneli fotowoltaicznych pod marką Esoleo. Kupując panele słoneczne w salonach, klient otrzymuje też darmowy internet LTE.
Korzyści płynące z posiadania paneli przybliża teraz nowa kampania Grupy Polsat. W spotach zwraca się uwagę klientów, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Występują w nich aktorzy: Wojciech Błach i Dariusz Toczek, wcielając się w role sąsiadów i tłumacząc w swobodnej rozmowie, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty operatora. Pierwszy film z serii jest do obejrzenia w mediach społecznościowych na kanałach Esoleo i Plusa.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest warszawska agencja Scholz&Friends, a realizacją spotu zajął się dom producencki TFP Za scenariusz odpowiadają Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński i Józef Dutkiewicz
Na początku br. Cyfrowy Polsat za 6,9 mln zł kupił 51 proc. udziałów firmy Alledo oferującej usługi z zakresu systemów oświetleniowych i fotowoltaiki. W jej zarządzie i radzie nadzorczej pojawili się menedżerowie z firm Zygmunta Solorza.
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. do 2,85 mld zł, przy czym przychody od klientów i ze sprzedaży sprzętu nieznacznie zmalały. Firma miała sprzedanych 17,43 mln jednostkowych usług, po wzroście o 2,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat reklamuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo (wideo)
Gdzie jest KRRiT?