SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Polsat komercyjną stacją numer jeden'

- W 2005 roku zwiększyliśmy przewagę nad TVNem - podsumowuje miniony rok Aleksander Myszka, Prezes Zarządu telewizji Polsat.

Wczoraj Telewizja Polsat podsumowała 2005 rok, w którym stacja była ponownie liderem wśród komercyjnych nadawców. Rok 2005 zakończył się dla Polsatu  wzrostem udziałów rynkowych z 16,2% w 2004 roku do 16,7% w 2005. W komercyjnej grupie docelowej (wszyscy 16-49 lat) stacja notuje wzrost drugi rok z rzędu z 18,7% w 2003, poprzez 18,9% w roku 2004, by w 2005 osiągnąć poziom 19,4% udziału w rynku oglądalności (więcej - kliknij). „Bardzo cieszą nas nasze ostatnie wyniki z dwóch powodów: po pierwsze realizujemy w pełni plan organicznego rozwoju, a po drugie w 2005 roku zwiększyliśmy przewagę nad TVNem” – komentuje wyniki Aleksander Myszka, Prezes Zarządu telewizji Polsat.

Jak wynika z komunikatu przesłanego wortalowi Wirtualnemedia.pl do największych sukcesów w 2005 roku Polsat zalicza 3 pozycje programowe: "Wydarzenia", serial „Pierwsza Miłość” oraz festiwal TOPtrendy.

- Mamy ambicję, by "Wydarzenia" były na długie lata jednym z trzech najsilniejszych programów informacyjnych w Polsce, o oglądalności porównywalnej do najlepszych” – mówi Tomasz Lis Członek Zarządu stacji ds. programowych.

 We flagowym segmencie programowym stacja wprowadziła nowy serial „Pierwsza miłość”. Telenowela w ciągu roku osiągnęła najwyższe w wyniki w swoim paśmie nadawania oraz stała się programem o najwyższym, stałym udziale w rynku, sięgając 30% (w grupie wszyscy 16-49 lat). Regularnie serial premierowo oglądało średnio ponad 2,5 mln - czytamy w komunikacie stacji.

- Miło jest być ogólnopolskim liderem w tak trudnym paśmie, które zazwyczaj okupowało TVP – dodaje Waldemar Dziki, Dyrektor Zarządzający telewizji Polsat.

Festiwal TOPtrendy już w trzeciej edycji obejrzało go ponad 16 milionów widzów i był najlepiej oglądanym wydarzeniem telewizyjnym w ostatni czerwcowy weekend. „Świeżość i przejrzystość formuły festiwalu, a zarazem jego polski charakter zyskały zaufanie widzów poparte masową oglądalnością. Aktualnie festiwal TOPtrendy aspiruje do najważniejszego polskiego wydarzenia muzycznego” – mówi Marcin Perzyna, szef nowo utworzonego w stacji działu: „Impresariatu i wydarzeń specjalnych”.

- Jest to kolejny dobry rok dla Polsatu: udana reorganizacja struktur przed ewentualnym debiutem giełdowym, wyższa niż rynek reklamowy dynamika wzrostu przychodów oraz wzrost oglądalności na co raz bogatszym w ofertę rynku telewizyjnym. Dobrze być komercyjnym nadawcą numer jeden przy tak silnej konkurencji” - powiedział Aleksander Myszka, Prezes Zarządu telewizji Polsat.

Dołącz do dyskusji: 'Polsat komercyjną stacją numer jeden'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl