SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Media tworzy dział sprzedaży reklam w internecie

Spółka Polsat Media, która zajmuje się sprzedażą reklam na kanałach Polsatu i w TV 4 , tworzy nowy dział dedykowany sprzedaży reklam w internecie. Na jego czele stanie Rafał Karczewski.

Dział zajmować się będzie sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach i projektach należących do Re:define - internetowej spółki grupy Polsat. Rafał Karczewski jako jego szef odpowiedzialny będzie za zbudowanie zespołu jednostki.

Do Polsat Media Karczewski przeszedł z firmy badawczej Gemius S.A., gdzie pracował jako kierownik ds. kluczowych klientów (jego obowiązki przejął tam Robert Hałacz). Wcześniej związany był z Eniro Polska.

Dołącz do dyskusji: Polsat Media tworzy dział sprzedaży reklam w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl