Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów
Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe.
Z Polsat Media AdTube współpracuje 18 youtuberów m.in. Naruciak, Gimper i Mandzio.
- Influencerzy są coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej i chcemy być obecni również w tym segmencie. W perspektywie kolejnych trzech lat planujemy mocno rozwijać platformę Polsat Media AdTube, jako produkt reklamowy z naszej oferty - zapowiada Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.
Firma podkreśla, że uruchomienie oferty Polsat Media AdTube jest kolejnym elementem strategii rozwoju skupionej na segmencie lokowania produktów i akcji niestandardowych, sponsoringu oraz eventów.
Przypomnijmy, że jesienią ub.r. TVN kupił większość udziałów sieci youtuberskiej Gamellon. Jednocześnie fundusz inwestycyjny Atlus TFI przejął większościowy pakiet udziałów LifeTube’a, natomiast w marcu br. holding agencja reklamowa The Digitals kupiła za 2,78 mln zł (plus ewentualne premie) 51,1 proc. udziałów sieci TalentMedia.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów