SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów

Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe.

Z Polsat Media AdTube współpracuje 18 youtuberów m.in. Naruciak, Gimper i Mandzio.

- Influencerzy są coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej i chcemy być obecni również w tym segmencie. W perspektywie kolejnych trzech lat planujemy mocno rozwijać platformę Polsat Media AdTube, jako produkt reklamowy z naszej oferty - zapowiada Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Firma podkreśla, że uruchomienie oferty Polsat Media AdTube jest kolejnym elementem strategii rozwoju skupionej na segmencie lokowania produktów i akcji niestandardowych, sponsoringu oraz eventów.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. TVN kupił większość udziałów sieci youtuberskiej Gamellon. Jednocześnie fundusz inwestycyjny Atlus TFI przejął większościowy pakiet udziałów LifeTube’a, natomiast w marcu br. holding agencja reklamowa The Digitals kupiła za 2,78 mln zł (plus ewentualne premie) 51,1 proc. udziałów sieci TalentMedia.

Dołącz do dyskusji: Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil.
Jak Polsat ledwo co siebie ogarnia w Internecie, a już się biorą za inne rzeczy z nim związane.
odpowiedź
User
Staś
Brawo Martyna!
odpowiedź
User
platnik skladek
To ta szajka co szczula i chciala zniszczyc atora? Brawo za dobor partnerow do akcji dla Polsatu.
odpowiedź