SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat przewiduje powrót do wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2024. W tym roku stabilizacja

Grupa Cyfrowy Polsat spodziewa się powrotu do wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2024 roku, po jego stabilizacji w 2023 roku - poinformował PAP Biznes w Davos prezes Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.

Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat

"Zgodnie z przewidywaniami, które podaliśmy w listopadzie, spodziewamy się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku. Zakładamy, że rynek powróci do pozytywnej dynamiki w 2024 roku" - powiedział prezes.

Dodał, że rok 2022 zamknął się zniżką rynku reklamy telewizyjnej na poziomie 1,3 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu po 9 miesiącach 2022 wzrosły o 1 proc. do 878 mln zł, podczas gdy w tym czasie cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował spadek o 1,5 proc do 3.051 mln zł.

Z danych Nielsena wynika, że średni udział Polsatu w 2022 r. wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat przewiduje powrót do wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2024. W tym roku stabilizacja

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
Prezes w Dvos a w Polsat media zwalniają bo kasy nie ma. Zajebista polityka, dość ze sa najgorsza agencją ma rynku to jeszcze specjalistów zwalniają. Zero szacunku dla ludzi. Żenada!!!
0 0
odpowiedź
User
Kolo
No ale na paliwo do helikoptera musi być
0 0
odpowiedź