Sztuczna inteligencja w spocie promującym wiosenną ramówkę Polsatu
Telewizja Polsat realizuje kampanię wizerunkową, w której promuje wiosenną ramówkę. Niektóre z jej elementów powstały z wykorzystanie sztucznej inteligencji.
Kampania promująca wiosenną ramówkę Polsatu i TV 4 obejmuje programy, które cieszą się popularnością i sympatią widzów: "Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!", „Nasz Nowy Dom", „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami", „Ninja Warrior Polska", „Love Island. Wyspa Miłości", a także seriale: „Przyjaciółki" oraz - nowość na antenie - “Bracia”.
Kampania obejmuje out of home, prasę, radio, online oraz w social media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy iProspect.
Za kreację graficzną kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft. W produkcji materiałów graficznych wykorzystano sztuczną inteligencję. Szczególnym przykładem jest projekt stworzony do programu „Ninja Warrior Polska", który w całości został przygotowany przez AI. Pozostałe kreacje programów i seriali wykorzystują elementy stworzone przy użyciu sztucznej inteligencji.
Zdjęcia do sesji wykonali fotografowie: Marlena Bielińska („Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi"), Filip Zwierzchowski („Nasz Nowy Dom", „Przyjaciółki"), Zuza Krajewska („Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami", „Love Island. Wyspa Miłości"), Szymon Szcześniak („Bracia").
Dołącz do dyskusji: Sztuczna inteligencja w spocie promującym wiosenną ramówkę Polsatu