„Polska Guuurom!" - Mariusz Pudzianowski w akcji Betfan na Euro 2020
Bukmacher Betfan rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował strongmana Mariusza Pudzianowskiego.
"Polska Guuurom!” to kolejna odsłona współpracy reklamowej między bukmacherem a utytułowanym zawodnikiem mieszanych sztuk walki oraz strongmanem.
Kampania promuje ofertę, w której na betfan.pl będą się pojawiały nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymają 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet).
Spot z udziałem Pudzianowskiego i „człowieka-konia” będzie pokazywany w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła dziennikarka sportowa Maja Strzelczyk.
Pudzianowski reklamuje Betfan
Do współpracy w kampanii BETFAN zaprosił także youtuberów - Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT. Kampanię wspierają również dziennikarze sportowi, jak wspomniana już Maja Strzelczyk, a także Tomasz Włodarczyk.
Tomasz Witas oraz Mateusz Piotrowicz (Footbreak) z Betfan, jako grupa reporterska, będą też na pierwszym grupowym meczu reprezentacji Polski ze Słowacją. Od kulis przyjrzą się poczynaniom Biało-Czerwonych w spotkaniu otwarcia turnieju.
Na kanale Betfan na YouTube pojawią się też materiały wideo z „Pudzianem”, gdzie weźmie on udział w quizach angażujących fanów. Jednym z nich będzie program, w którym Mariusz Pudzianowski zadaje oglądającym go kibicom prawdziwe lub absurdalne pytania o kadrę piłkarską. Najbardziej zaangażowani fani otrzymają nagrody w postaci bonusów. Bukmacher w ramach akcji zaplanował także wiele innych działań na swoich profilach w social mediach.
Działania promocyjne wokół oferty będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z Betfan”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki. Taką nagrodę mogą otrzymać dwie osoby.
Kampanię „Polska Guuurom!” zaplanował i zrealizował dział marketingu Betfan.
Dołącz do dyskusji: „Polska Guuurom!" - Mariusz Pudzianowski w akcji Betfan na Euro 2020