Rusza polska odsłona kampanii KIA z Robertem de Niro
Wystartowała polska odsłona kampanii promującej nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Akcję przygotowały Innocean Worldwide, Interactive Partners, Havas Media i WebTalk.
Kampania nowego modelu KIA Niro ruszyła na rynku brytyjskim w lipcu tego roku. W tym tygodniu rozpoczęła się polska odsłona akcji.
Akcja pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo - na YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiadała Agencja WebTalk.
Dołącz do dyskusji: Rusza polska odsłona kampanii KIA z Robertem de Niro