Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)
Wystartowała kampania EV6 - nowego elektrycznego crossovera marki Kia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
W spocie podkreślono, że nowatorski design, zaawansowane technologie, innowacyjne rozwiązania i doskonałe osiągi wyróżniają Kia EV6 na tle konkurentów.
EV6 to pierwszy model marki Kia, który został skonstruowany i zaprojektowany na platformie opracowanej dla pojazdów elektrycznych, czyli E-GMP. Oznacza to, że EV6 od podstaw został zaprojektowany jako samochód elektryczny zasilany akumulatorem, bez żadnych kompromisów i półśrodków.
Kampania, która potrwa do połowy grudnia, jest adresowana do nowoczesnej, postępowej oraz zaawansowanej cyfrowo grupy docelowej i będzie prowadzona w telewizji, online video i internecie.
Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)