Potrzebna agencja do spotów promujących turystykę rowerową
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na realizację serii spotów reklamujących turystykę rowerową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie serii spotów pod tytułem "Kierunek Polska / Direction Poland" oraz materiału zdjęciowego. Filmy powinny w przemyślany sposób korespondować z koncepcją spotów promujących turystykę rowerową z 2020 roku, ponieważ materiały będą niekiedy używane razem, np. podczas wydarzeń promocyjnych; w komplecie filmy mają za zadanie ukazywać atrakcyjność i zróżnicowanie całej Polski i jej bogatą ofertę dla amatorów turystyki aktywnej.
Koncepcja głównego spotu i spotów tematycznych w warstwie scenariusza ma być autorskim i oryginalnym pomysłem agencji, nie może powtarzać dosłownie zastosowanych wcześniej motywów.
Agencja będzie odpowiadać za opracowanie koncepcyjne, sfilmowanie, montaż i postprodukcję materiałów filmowych i zdjęć do wykorzystania w promocji turystyki rowerowej, przede wszystkim opracowanie koncepcji filmu w wersji podstawowej, będącego równocześnie bazą do przygotowania 5 spotów tematycznych/regionalnych oraz 2 wersji skróconych spotu podstawowego. Warunkiem koniecznym koncepcji kreatywnej jest pokazanie zróżnicowania geograficznego Polski.
W spotach mają zostać pokazane takie rejony Polski, jak m.in. trasa rowerowa VeloMałopolska (góry, Jezioro Czorsztyńskie, dolina Dunajca), szlaki rowerowe Południowych Mazur, Pomorskie Szlaki Rowerowe, Dolnośląska Kraina Rowerowa , sieć Tras Rowerowych Pomorza Zachodniego.
Celem przygotowanego w wyniku przetargu filmu będzie promocja na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych możliwości uprawiania turystyki aktywnej w Polsce oraz przedstawienie różnorodności oferty szlaków rowerowych oraz promocja szlaków rowerowych przystosowanych także dla turysty zagranicznego, dostosowanych do potrzeb różnych odbiorców pod względem oczekiwań i stopnia zaawansowania.
Film ten ma pokazywać Polskę jako zróżnicowany i atrakcyjny kierunek podróży, w tym zwrócić szczególną uwagę na walory przyrodnicze i kulturowe kraju, pokazywać bogatą i różnorodną ofertę turystyczną, promować aktualne trendy, takie jak bezpieczny wypoczynek, doświadczanie a nie tylko oglądanie, wzbudzanie pozytywnych emocji poprzez kontakt z naturą, wakacje z dala od tłumów itp.
Film będzie używany przez POT do promocji na targach turystycznych, konferencjach oraz innych wydarzeniach promocyjnych w kraju i za granicą, na stronie WWW, na profilach social media, w kampaniach internetowych, w kampaniach telewizyjnych oraz w telewizji, w tym tradycyjnej i online, w kinach, itd. Ma służyć promowaniu Polski.
Przetarg potrwa do 9 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do spotów promujących turystykę rowerową