Polska z 13 statuetkami w konkursie International Business Awards 2019
W tegorocznej edycji konkursu biznesowego International Business Awards polskie firmy i menadżerowie zdobyli łącznie 13 nagród - pięć złotych, trzy srebrne oraz pięć brązowych. Wyróżnienia zdobyło dziesięć agencji marketingowych oraz firm.
Złoto zdobył polski oddział firmy AmRest, w kategorii "Company of the Year - Food & Beverage - Large". Najwyższe wyróżnienie przypadło także Kerris Group za kampanię „Nowy Rower? Nowy Romet” dla marki Romet. Złoto przyznano jej w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Leisure Products & Services”.
Gold Stevie Award trafiło również do RTB House za rozwiązanie "Social Banners”w kategorii "Innovation of the Year – Business Products Industries". Firma ta zdobyła również dwie srebrne nagrody. W kategorii "Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution" wyróżniono "Snippets”, rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję do wykorzystanie dynamicznych bannerów w kampaniach displayowych. RTB House doceniono srebrną statuetką w kategorii "Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników".
Złotą statuetkę WebTalk otrzymała wspólnie z klientem Panasonic w kategorii „Marketing Campaign of the Year - Fashion & Style”. Agencja ta wspólnie z endorfina events (obie tworzą jedną grupę), otrzymała brąz za kampanię przygotowaną dla sloggi w kategorii "Marketing Campaign of the Year - Electronics".
International Business Awards - wyróżniono Tesco, KGHM
W kategorii "Corporate Social Responsibility Program of the Year - in Europe" srebro zdobyło Tesco za projekt przeciw marnotrawieniu żywności, natomiast brąz powędrował do KGHM Polska Miedź. Prezes zarządu tej spółki, Marcin Chludziński, zdobył z kolei złoto w kategorii "Executive of the Year - Metals & Mining".
Garden od Words zdobyła brązową statuetkę w kategorii "Brand & Experiences - CSR Event" za realizację dla "Pasaże Tesco". Świąteczna edycja tego projektu, „Fabryka Swetrów Świątecznych” realizowana przez Platinium Cast, zdobyła brąz w kategorii "Brand Experience of the Year - Consumer".
Testa Communications otrzymała brązową nagrodę International Business Awards w kategorii Business-to-business za akcję „Pies na służbie” dla polskiego oddziału Royal Canin.
International Business Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów biznesowych na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 4 000 projektów z 74 krajów. Oceniało je jury złożone z ponad 250 specjalistów. Gala wręczenia nagród odbędzie się 19 października w Wiedniu.
Dołącz do dyskusji: Polska z 13 statuetkami w konkursie International Business Awards 2019