Polski rynek artykułów sportowych wzrośnie w tym roku o 5,2 proc.
Rynek artykułów sportowych w Polsce systematycznie rośnie. Dzieje się tak przede wszystkim dzięki modzie na aktywne spędzanie wolnego czasu i prowadzenie zdrowego trybu życia - wynika z raportu PMR.
Według szacunków PMR, polski rynek artykułów sportowych wzrośnie o 5,2 proc. w 2014 r., do czego przyczyni się efekt niskiej bazy z 2013 r., a także zwiększona sprzedaż artykułów biegowych oraz rowerów, dla których bieżący rok może być rekordowy pod względem sprzedaży.
W kolejnych latach dynamika powinna utrzymywać się na poziomie 4-5 proc.
Sprzedaż najszybciej rośnie w internecie. Od stycznia do lipca 2014 r. Allegro zanotowało 17 proc. wzrost łącznej sprzedaży kategorii Sport i Turystyka oraz Obuwie Sportowe. Drugim najszybciej rosnącym kanałem sprzedaży są markety sportowe z liderem rynku, firmą Decathlon.
Dołącz do dyskusji: Polski rynek artykułów sportowych wzrośnie w tym roku o 5,2 proc.