SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio Euro z jesienną kampanią

17 listopada startuje jesienna kampania wizerunkowa Polskiego Radia Euro. Działania mają charakter dwukierunkowy (wykorzystane zostają media oraz zaplanowano szereg eventów w całym kraju).

Kampania potrwa do 30 listopada, wspierające działania promocyjne zaplanowano do 6 grudnia.

Hasłem kampanii jest "Nadaje się tu". Grupę docelową stanowią młodzi ludzie w wieku 15-25 lat. Zasięg akcji jest ogólnopolski, działania BTL obejmą: Warszawę, Katowice, Łódź, Kraków, Wrocław, Toruń oraz Trójmiasto.

Kreację na zlecenie Polskiego Radia Euro przygotowała warszawska agencja Scholz & Friends. Działania agencji mają charakter dwukierunkowy - komunikację wizerunku marki oraz wsparcie przedsięwzięć eventowych. W projektach wykorzystano wizerunki czołowych prezenterów oraz DJ-ów stacji - DJ Berta, Uli Kaczyńskiej, Bartka Czarkowskiego, Kuby Marcinowicza oraz Kasi Dydo.

euro

Kampania obejmie prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), internet, radiowe spoty autopromocyjne, outdoor (citylighty i plakaty w wybranych miastach oraz banner wielkoformatowy na budynku Polskiego Radia), środki komunikacji miejskiej (wagony i stacje metra, autobusy), a także działania ambientowe (plakaty, wlepki, gadżety). Za planowanie mediów odpowiedzialne jest Polskie Radio.

Poza działaniami ATL i BTL, elementami dodatkowymi wspierającymi kampanię będą: patronat nad cyklem imprez "Kluboteka Live" (czterotygodniowy cykl imprez w najpopularniejszych klubach w Polsce), których gwiazdami będą DJ'e Radia Euro oraz wydanie płyty "Wszystkie covery świata".

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio Euro z jesienną kampanią

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sopek
pamietacie Rozglosnie Harceską, Radiostację za czasow siwetnosci - teraz to wszystko w multimedialnym Radiu Euro

najlepsze
0 0
odpowiedź