Polskie Towarzystwo Kardiologiczne chce zatrudnić agencję PR
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne zaprasza agencje do składania ofert w konkursie na usługi public relations i budowanie wizerunku tej instytucji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować przez 2 lata.
PTK chce zwiększyć aktywność, by budować pozytywny wizerunek w mediach publicznych i specjalistycznych. Do zadań agencji, z którą PTK rozpocznie współpracę należeć będzie budowanie wizerunku Towarzystwa jako profesjonalnej, obiektywnej, wiarygodnej organizacji opiniotwórczej m.in. poprzez zaprojektowanie i prowadzenie stałej kampanii medialnej dotyczącej problematyki chorób układu sercowo-naczyniowego. Agencja zajmie się też promowaniem osiągnięć kardiologii w Polsce i na świecie. Ma również współpracować z parlamentem, organizacjami rządowymi i pozarządowymi w kreowaniu efektywnego systemu profilaktyki, diagnostyki i leczenia chorób układu sercowo-naczyniowego w Polsce.
PTK chce w tym konkursie nawiązać współpracę z agencją świadczącą usługi public relatons i public affairs w zakresie komunikacji zewnętrznej, kreowania wizerunku Towarzystwa oraz zintensyfikowania współpracy z Parlamentem, Ministerstwem Zdrowia, Narodowym Funduszem Zdrowia oraz innymi organizacjami rządowymi i pozarządowymi, w tym organizacjami pacjentów oraz towarzystwami naukowymi, stowarzyszeniami zawodowymi i innymi interesariuszami systemu opieki zdrowotnej.
Agencje zainteresowane współpracą z PTK mogą do 30 listopada br. złożyć oferty zawierające opracowanie strategii komunikacji zewnętrznej Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz propozycje katalogu działań obejmujących różnorodne formy aktywności w mediach tradycyjnych i elektronicznych, w tym koordynacji działań PR i PA struktur PTK (zarząd główny, sekcje, oddziały). Do ich zadań na tym etapie należy też stworzenie i zdefiniowanie kanałów komunikacji oraz strategii komunikacji PTK w mediach branżowych i ogólnodostępnych oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter).
Z wybraną agencją PTK będzie pracować do końca grudnia 2021 roku. Organizacja nie wyklucza przedłużenia umowy na kolejne 2 lata.
Dołącz do dyskusji: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne chce zatrudnić agencję PR