SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne szuka agencji public relations

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne prowadzi konkurs ofert, w wyniku którego nawiąże współpracę z agencją public relations. Do jej zadań należeć ma przede wszystkim komunikacja zewnętrzna oraz kreowanie wizerunku organizacji.

Wybrana do współpracy agencja ma zająć się m.in. opracowaniem strategii komunikacji zewnętrznej Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz zaproponować działania obejmujące różnorodne formy aktywności w mediach tradycyjnych i elektronicznych. Do jej zadań należeć będzie również stworzenie i zdefiniowanie kanałów komunikacji oraz strategii komunikacji PTK w mediach specjalistycznych i ogólnodostępnych.

Z wybraną firma PTK podpisze umowę na na dwa lata, z możliwością przedłużenia jej na kolejne dwa lata.

Dołącz do dyskusji: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne szuka agencji public relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl