SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pomponik z większą przewagą nad Pudelkiem i Plotkiem (TOP witryn show-biznesowych)

W styczniu br. Pomponik zyskał 1,3 mln użytkowników, zwiększając przewagę zasięgową nad Plotkiem i Pudelkiem. W tym ostatnim serwisie odwiedzający spędził średnio prawie pół godziny. Znacząco zmalały wyniki sekcji show-biznesowych portali „Faktu” i „Super Expressu”.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. Pomponik, jako strona www i aplikacja mobilna, przyciągnął 8,81 mln użytkowników, czyli 29,64 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 12 minut i 10 sekund.

Pomponik od prawie roku jest liderem zasięgowych wśród witryn o tematyce show-biznesowej. Natomiast zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku (Grupa Wirtualna Polska). W zeszłym miesiącu zanotował on, w wersji przeglądarkowej, 7,49 mln odwiedzających, 25,2 proc. zasięgu oraz 28 minut i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Ponad 6 mln internautów odwiedziło dwie inne witryny. Plotek (Agora) miał 6,74 mln użytkowników, 9 minut i 9 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 22,68 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,38 mln użytkowników, 21,47 proc. zasięgu oraz 12 minut i 49 sekund przeciętnego czasu.

Do Grupy Wirtualna Polska należą jeszcze dwie witryny obecne w zestawieniu. Jastrząbpost.pl, kupiony przez firmę ponad rok temu, miał 4,9 mln odwiedzających, 16,48 proc. zasięgu oraz 7 minut i 14 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja show-biznesowa o2.pl - 3,71 mln użytkowników, 12,5 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 40 sekund średniego czasu.

CZYTAJ TEŻ: Temu z kolejnym rekordem, mniej Polaków na Allegro i TikToku

W rankingu są też podobne działy innych portali ogólnotematycznych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 4,39 mln użytkowników, 5 minut i 34 sekundy spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 14,79 proc. zasięgu, a na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 3,73 mln użytkowników, 3 minuty i 7 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 12,57 proc. zasięgu.

Światgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 4,84 mln internautów (co dało 16,3 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 56 sekund. Natomiast Party.pl (Burda Media Polska) przyciągnęło 3,67 mln użytkowników (12,37 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 51 sekund.

Miesiąc do miesiąca Pomponik zyskał 1,28 mln użytkowników oraz minutę i 28 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego. To odpowiednio 17 i 13,7 proc. w górę.

Dzięki temu Pomponik umocnił się na pozycji lidera zasięgowego, ponieważ kolejne dwie witryny zanotowały niższe wzrosty. Na Pudelku liczba odwiedzających zwiększyła się o 810,8 tys. (12,1 proc.), a średni czas korzystania wydłużył o minutę i 48 sekund (6,7 proc.), a na Plotku przybyło 454,2 tys. internautów (7,2 proc.) i równo minutę średniego czasu (12,3 proc.).

Z kolei Światgwiazd.pl zyskał 1,13 mln użytkowników (30,6 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 37 sekund (24,7 proc.). Jastrząbpost.pl zanotował zaś wzrost o 523,4 tys. odwiedzających (12 proc.) oraz minutę i 15 sekund średniego czasu korzystania (20,9 proc.), sekcja show-biznesowa o2.pl - wzrost o 558,7 tys. internautów (17,7 proc.) i spadek przeciętnego czasu o 14 sekund (4,8 proc.), a Party.pl - wzrost o 211,9 tys. użytkowników (6,1 proc.) i spadek średniego czasu o 30 sekund (11,5 proc.).

Natomiast na Fakt.pl sekcja o show biznesie stracił 943,5 tys. użytkowników (17,7 proc.) i 48 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (12,6 proc.), a na portalu „Super Expressu” - 317 tys. internautów (7,8 proc.) i 16 sekund przeciętnego czasu (7,9 proc.).

Plejada.pl zanotowała zaś spadek liczby odwiedzających o 572,7 tys. (8,2 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 44 sekundy (6,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Pomponik z większą przewagą nad Pudelkiem i Plotkiem (TOP witryn show-biznesowych)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olla
Pomponik liderem, ale wstydziłabym się tam pracować. Portal z żenującymi klikbajtami. Nawet szefowa serwisu się wstydzi.
2 12
odpowiedź
User
Ollllla
Pomponik liderem, ale wstydziłabym się tam pracować. Portal z żenującymi klikbajtami. Nawet szefowa serwisu się wstydzi.


Zazdrość to brzydka cecha. Może trzeba wziąć się do roboty?
12 3
odpowiedź
User
Kryształ
Dział gwiazdy w Super Expressie, kiedyś perła w koronie teraz.... Co tam się dzieje od połowy ubiegłego roku?!
6 0
odpowiedź