„Pomyśl, ile można zdziałać razem” hasłem kampanii Uniqa
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa. ubezpieczyciel promuje się hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Działania przygotowały Papaya Films, Rio de Post, Arena Media oraz Value Media.
Historia opowiedziana w spocie ma podkreślić najistotniejsze korzyści płynące z posiadania dobrego ubezpieczenia komunikacyjnego – ważne zarówno dla klientów Uniqa, jak i wszystkich pozostałych posiadaczy aut. Kampania podkreśla, że klienci ubezpieczyciela mogą liczyć na natychmiastową reakcję i sprawną obsługę.
To już druga odsłona kampanii „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Pierwsza, o charakterze wizerunkowym, wystartowała pod koniec lutego br.
Spoty są emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych i w internecie.
- Kampania produktowa jest kontynuacją kampanii wizerunkowej, która wystartowała 22 lutego, i nawiązywała do połączenia Uniqa i Axa. W nowej odsłonie wracamy z hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem” i ponownie wykorzystujemy podział ekranu - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor departamentu zarządzania marką po połączeniu Uniqa I Axa. - Nowa kampania wspiera główny cel, którym jest umiejscowienie marki Uniqa w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce - dodaje ekspertka.
Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena Media oraz Value Media.
Uniqa kupiła spółki Axa w Polsce, Czechach i na Słowacji od ich francuskiego właściciela za 4,3 mld zł, o czym poinformowano na początku lutego 2020 roku. Uniqa formalnie została właścicielem Axa w Polsce w połowie października ub.r.
Spółka podaje, że dzięki tej akwizycji weszła do ścisłej czołówki polskiego rynku ubezpieczeń - z 5 mln klientów Axa i Uniqa oraz łącznym przypisem składki wartym niemal 4 mld zł. staliśmy się 5. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.
Dołącz do dyskusji: „Pomyśl, ile można zdziałać razem” hasłem kampanii Uniqa