Pomysły na stylizacje odzieżowe promują 50 style (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wiosenną kolekcję w sklepach odzieżowo-obuwniczych 50 style (należących do Marketing Investment Group). Akcję, prowadzoną w telewizji, internecie i samych sklepach tej sieci, dział marketingu Marketing Investment Group przygotował wspólnie ze Smart Studio.
W reklamach prezentowane są dostępne w sklepach 50 style ubrania wielu marek, które mogą złożyć się na wiele stylizacji odzieżowych na wszelkie okazje.
Działania marketingowe są prowadzone w telewizji (15-sekundowy spot w Polsacie, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Polo Music i Polsat Cafe), internecie (Onet.pl, You Tube, facebookowy fanpage 50 style) oraz samych sklepach 50 style (materiały BTL). W telewizji pierwszy etap potrwa do 11 marca, a w internecie - do końca marca.
Kolejne odsłony akcji są planowane na kwiecień i maj.
Za kreację kampanii i zakupów mediów odpowiada w departament marketingu Marketing Investment Group. Spoty telewizyjne przygotowała firma Smart Studio.
Dołącz do dyskusji: Pomysły na stylizacje odzieżowe promują 50 style (wideo)