Ponad 2,3 mln zł zapłaci Polski Instytut Sztuki Filmowej za badania widzów kinowych
Polski Instytut Sztuki Filmowej zakończył przetarg na przeprowadzenie przekrojowych badań, których celem jest możliwie najszersza charakterystyka widzów filmowych. Zwyciężyła w nim firma Difference - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przedmiotem przetargu było przeprowadzenie przekrojowych badań, których celem jest możliwie najszersza charakterystyka widzów filmowych. Proces badawczy ma dostarczyć wiedzę, która będzie możliwie szczegółową fotografią polskiego rynku filmowego od strony jego odbiorcy. Ma też pozwolić śledzić zmiany zachodzące w czasie, tak aby móc z wyprzedzeniem reagować na zmieniające się zwyczaje i zachowania.
PISF wybrał do realizacji tych badań firmę Difference. W przetargu wpłynęło jeszcze 8 ofert od innych firm, ale ich nazw nie ujawniono.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na 3 lata, a wartość kontraktu opiewa na kwotę 2,33 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Ponad 2,3 mln zł zapłaci Polski Instytut Sztuki Filmowej za badania widzów kinowych