537 tys. widzów „Postaw na milion 27” w nowym paśmie
Jesienne odcinki „Postaw na milion” nadawane w czwartkowe wieczory ogląda średnio 537 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Postaw na milion 27” emitowane są w TVP2 w czwartki o godz. 20.50. W okresie od 31 sierpnia do 28 września br. teleturniej oglądało średnio 537 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwyższe wyniki teleturniej zanotował 28 września. Odcinek nadany tego dnia obejrzało 662 tys. widzów.
Dwójka powtórkowe odcinki „Postaw na milion 27” nadaje w atrakcyjnym paśmie - w niedziele o godz. 20.00. Powtórki teleturnieju pokazane od 3 do 24 września br. obejrzało średnio 542 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,21 proc. udziału w 4+, 3,66 proc. w 16-49 i 3,50 proc. w 16-59.
Obecny sezon „Postaw na milion” emitowany jest w nowym paśmie - w czwartki o 20.50. Wiosną br. teleturniej początkowy pokazywany był premierowo w niedziele o 20.00, a następnie - w piątki o 20.50. Wcześniej przez kilka sezonów premiery oglądać można było w soboty o około 18.45.
„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku i od początku prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”. W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.
Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 537 tys. widzów „Postaw na milion 27” w nowym paśmie
W czwartki "Ojciec Mateusz" starszy odcinek.