881 tys. widzów „Postaw na milion 26”, teleturniej zmienia pasmo emisji
Wiosenne odcinki „Postaw na milion” nadawane w niedzielne wieczory ogląda średnio 881 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od 31 marca teleturniej będzie emitowany w piątki.
Premierowe odcinki „Postaw na milion 26” emitowane są w TVP2 w niedziele o godz. 20.00. W okresie od 5 do 19 marca br. teleturniej oglądało średnio 881 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Widownia cyklu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 934 tys. osób, drugi miał 855 tys., a trzeci - 854 tys.
Teleturniej w tym paśmie zastąpi program „You can dance - nowa generacja 2”, którego finałowy odcinek został pokazany 24 marca.
TVP2 nadal będzie emitować „Postaw na milion” w niedziele o 20.00, ale od 2 kwietnia będą to powtórki cyklu z piątku.
Prowadzącym Łukasz Nowicki
„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku i od początku prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”. W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.
Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 881 tys. widzów „Postaw na milion 26”, teleturniej zmienia pasmo emisji