„Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 330 tys. widzów
Nowy sezon „Postaw na milion” emitowany w TVP1 ogląda średnio 1,37 mln widzów, o 330 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki ub.r. postanowiła przenieść „Postaw na milion” z Dwójki do Jedynki. Teleturniej jednak praktycznie nie zmienił swojego pasma względem poprzednich sezonów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia widownia pierwszych sześciu premierowych odcinków „Postaw na milion” na antenie TVP1 w wiosennej ramówce 2020 roku (w okresie od 29 lutego do 4 kwietnia o godz. 18.30) wyniosła 1,37 mln osób. Przełożyło się to na 10,08 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 6,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię do tej pory zgromadziła emisja teleturnieju z 7 marca br. Przyciągnęła przed telewizory 1,51 mln osób.
Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej „Postaw na milion” po sześciu pierwszych odcinkach (w okresie od 2 marca do 20 kwietnia 2019 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 8,01 proc. udziału 4+ i 6,72 proc. w 16-49. Audycja po przeniesieniu do Jedynki zyskała 340 tys. oglądających.
„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku. Od jego startu jest prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”.
W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.
Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA. Nagrania do polskiej edycji show odbywają się w Krakowie.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 330 tys. widzów