SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

833 tys. widzów „Postaw na milion” w nowym paśmie, TVP2 przegrywa z konkurencją

Wiosenny sezon „Postaw na milion” nadawany w nowym paśmie ogląda średnio 833 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji teleturnieju przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Nowicki w „Postaw na milion”; fot. Endemol Shine PolskaŁukasz Nowicki w „Postaw na milion”; fot. Endemol Shine Polska

Wiosenne odcinki „Postaw na milion” na antenie Dwójki oglądać można w nowym paśmie - w soboty o godz. 18.30, począwszy od 6 marca 2021 roku. W ostatnich miesiącach cykl nadawany był w piątki o około 20.50, Telewizja Polska przeniosła program na niedziele na 20.00. W ostatniej chwili przed startem premiery przeniesiono na sobotnie wieczory (czyli powrócono do starego pasma, w którym teleturniej był emitowany przez kilka lat), a do niedzielnego prime-time trafiły powtórki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia pierwszych trzech premierowych odcinków teleturnieju (do 20 marca) wyniosła 833 tys. osób. Przełożyło się to na 6,46 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,54 proc. w grupie komercyjnej 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 948 tys. oglądających, produkcja zgromadziła 20 marca.

TVP2 w czasie nadawania wiosennych odcinków „Postaw na milion” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 11,96 proc. Drugi jest Polsat (11,22 proc.), a trzeci - TVN (10,58 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją ostatniego wyboru na tle tzw. „wielkiej czwórki”.

Z kolei średnia widownia powtórkowych odcinków teleturnieju (pokazanych w niedziele o 20.00 w okresie od 28 lutego do 21 marca) wyniosła 790 tys. osób. Przełożyło się to na 5 proc. udziału stacji w 4+, 4,82 proc. w 16-49 i 4,35 proc. w 16-59.

„Postaw na milion” to teleturniej emitowany od 5 marca 2011 roku. Od jego startu jest prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”.

W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.

Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA. Nagrania do polskiej edycji show odbywają się w Krakowie.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: 833 tys. widzów „Postaw na milion” w nowym paśmie, TVP2 przegrywa z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BardzoCiekawyNick
Ciekawe że widownia odpływa akurat teraz, jak program przeszedł na HD i jest zdatny do oglądania.
odpowiedź
User
Kasia
HOTEL PARADISE na SIÓDEMCE ma więcej!!!
odpowiedź
User
Mariusz
Czyli wg standardów Jacka sukces. Bo przecież zawsze można to nazwać programem misyjnym i wydoić parę milionów z budżetu państwa.
odpowiedź