SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powerade Zero w Polsce

Coca-Cola Poland Services i Coca-Cola HBC Polska wprowadziły na polski rynek nowy produkt należący do portfolio marki Powerade - Powerade Zero. Napój nawadnia i nie zawiera cukru ani kalorii.

Napój Powerade Zero kierowany jest przede wszystkim do osób podejmujących lekką lub umiarkowaną aktywność fizyczną. Ma on pozwalać im na nawodnienie ciała bez dostarczania mu dodatkowych, utraconych podczas treningu kalorii.

Produkt może być także stosowany jako codzienny napój uzupełniający niedobory płynów w organizmie.

Napój Powerade Zero jest dostępny w sprzedaży na polskim rynku w smaku Berry&Tropical, w butelce PET o pojemności 500 ml. Sugerowana cena opakowania to 3,49 zł.

Dystrybucja obejmie handel tradycyjny oraz wybrane sieci handlowe i stacje benzynowe.

Dołącz do dyskusji: Powerade Zero w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
warsiawiak
napój jest o.k.lecz konkurs 'WPADNIJ w PIŁKOSZAŁ' Miliony nagród do wygrania. jedna wielka sciema !. szczegóły na odwrocie etykiety. A tam -druk tak nieczytelny, że nie ma szans na odczytanie.(z lupą są problemy a bez niej,można w ogóle nie próbować ) Specjalny chwyt Powerade. wstyd
odpowiedź