Powerbike z nową strategią komunikacji marek Rebelhorn i Broger
Firma Powerbike, właściciel marek odzieży motocyklowej Rebelhorn i Broger, rozpoczyna wdrożenie nowej strategii komunikacji w social mediach, przygotowanej przez poznańską agencję strategiczno-kreatywną Chapter1.
Powerbike i Chapter1 rozpoczęły współpracę na początku br., jej celem było wypracowanie angażujących filarów komunikacyjnych dla użytkowników marek Rebelhorn i Broger. Zadaniem agencji było m.in. przeprowadzenie głębokiego audytu dotychczasowej komunikacji obu marek w oparciu o wywiady indywidualne z użytkownikami, research danych i raportów, odkrywanie insightów, opracowanie wniosków do komunikacji, opracowanie battle planu, analiza konkurencji i trendów.
W ramach projektu agencja przeprowadziła pogłębione wywiady z rzeczywistymi użytkownikami marek Rebelhorn oraz Broger, jak i brandów dla nich konkurencyjnych, co pozwoliło na określenie przewag, wyzwań, barier i driverów do komunikacji, zidentyfikowanie elementów komunikacji, które klienci cenią itp. Wywiady prowadzone były nie tylko z konsumentami z Polski, ale również m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Węgier, Rumunii czy Czech - tak, by zyskać zarówno całościowy „przegląd sytuacji”, jak i poznać perspektywę lokalną klientów na różnych rynkach. Wywiady prowadzone były indywidualnie - w formie online lub telefonicznie, wcześniej respondent otrzymywał pytania, by mógł się do wywiadu przygotować.
- W ramach projektu agencja przeprowadziła dla nas szeroki audyt marek Rebelhorn i Broger pod kątem istotnych elementów, które wpływają na budowanie ich pożądanego wizerunku i przekładają się na decyzje zakupowe konsumentów. Na podstawie tak dokładnych badań i researchu stworzyliśmy wspólnie cele, a następnie do tych celów dobraliśmy narzędzia i kanały komunikacji oraz pomysły do komunikacji, które są atrakcyjne dla odbiorcy i będą przekładać się pozytywnie na sprzedaż – dodaje Magdalena Pawłowska, global business development manager w Broger Moto.
W wyniku działań agencji określone zostały dla obu marek wyróżniki w komunikacji, bariery i drivery, dokonana została segmentacja klientów i określone zostały potencjalne wskaźniki KPI dla komunikacji, opracowane zostały długoterminowe strategiczne założenia komunikacyjne (nowa strategia komunikacji SOME obu marek) i „battle plan”, czyli szczegółowy plan narzędziowy, z uwzględnieniem różnorodnych kanałów dostosowanych do poszczególnych segmentów klientów.
Obecnie firma Powerbike rozpoczyna wdrażanie tej wypracowanej wspólnie z Chapter1 nowej strategii komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Powerbike z nową strategią komunikacji marek Rebelhorn i Broger