SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Powiedz tak!” porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów

Nowy serial „Powiedz tak!” oglądało średnio tylko 930 tys. osób, o 340 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,51 mln zł.

Średnia oglądalność „Powiedz tak!” wyniosła 930 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w Polsacie we wtorki o godz. 21.30 (ostatnie odcinki pokazane zostały po 22.00), w okresie od 1 marca do 24 maja br.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Obejrzało go 1,45 mln widzów. Drugi z nich oglądało średnio 1,07 mln osób, a trzeci - już 1,03 mln.

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r., obyczajowy serial „Skazane” miał 340 tys. widzów więcej - było to 1,27 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 9,87 proc. i 12,55 proc.

Trzy topowe odcinki „Powiedz tak!”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2016

21:38:02

22:38:46

1 451 995

10,92%

08-03-2016

21:36:22

22:35:41

1 065 403

8,08%

15-03-2016

21:39:00

22:40:09

1 027 178

8,03%

Polsat w czasie emisji „Powiedz tak!” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział ukształtował się na poziomie 17,09 proc. Drugą lokatą zajął TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 12,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „Warto rozmawiać”; 5,42 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 088 579

17,09%

629 291

12,07%

TVN

1 515 044

12,39%

874 702

16,78%

Polsat - Powiedz tak!

934 226

7,64%

492 636

9,45%

TVP1

662 157

5,42%

202 856

3,89%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 16,51 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja Polsat nie zamierza kontynuować emisji „Powiedz tak!”.

„Powiedz tak!” to obyczajowo-komediowa historia, która przedstawiała życiowe wzloty i upadki warszawskich trzydziestolatków - czwórki przyjaciół Basi, Wiktora, Justyny i Bartka (w tych rolach Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki).

Dodajmy, że w kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Powiedz tak!” porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów

51 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hiszpanka
Tej wiosny były wyłącznie porażki. Przecież TVP1 z tym swoim Bodo, który przy mega kampanii promocyjnej osiągnął ledwo 2,3 mln widzów i w komercji mniej niż 800 tysięcy to równorzędna porażka jak "Powiedz Tak" w Polsacie. Tyle, że Polsat nie zainwestował nic w promocję serialu, a TVP wywaliła miliony w błoto.
Szkoda "Powiedz tak" - szału nie było, ale oglądało się lekko i przyjemnie, dobry relaks. Pani Pakulnis kradła całą uwagę!!!
odpowiedź
User
Christianus
Polsatowi wyszedł bardzo przyjemny w odbiorze serial. Zabiła go pora i ruchoma godzina emisji. Tylko w tej stacji mamy takie akcje, że jednego tygodnia możemy obejrzeć o 21.30, a następnego już ponad pół godziny później. Nawet nie chciało im się reklamować "Powiedz tak", więc czego się spodziewali? Pomimo tego wpływy z reklam naprawdę wysokie, a serial raczej nie był zbyt drogi w realizacji. Oczywiście drugiego sezonu się nie doczekamy. Wystarczyło tylko zadbać o promocję oraz zmienić dzień i godzinę emisji. Brawa dla dyrektor programowej!
odpowiedź
User
kloss
W sumie trochę to przykre,że teraz o stanie kultury i rozrywki, decydują najbogatsze koncerny i ludzie podatni na reklame
odpowiedź