SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

#PowiedzCześćRóżnorodności w miejscu pracy

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna #PowiedzCześćRóżnorodności. Jej inicjatorzy - Fundacja DEI Alliance oraz firma konsultingowa Better - połączyli siły z ponad 20 partnerami, by wspólnie pokazać wartość, jaką z różnorodności czerpią firmy, organizacje i całe społeczeństwo.

Celem kampanii #PowiedzCześćRóżnorodności jest promowanie pozytywnej siły różnorodności - która łączy, inspiruje, jest motorem napędowym organizacji.

#PowiedzCześćRóżnorodności w miejscu pracy

#PowiedzCześćRóżnorodności oddaje głos pracownikom i pracownicom konkretnych firm. Zaprasza ich do tego, by opowiedzieli o sobie, pokazali, co jest dla nich ważne, ale też podzielili się tym, jak osobiste doświadczenia budują miejsca pracy. Czy przekłada się to na atmosferę w zespole i wzajemną chęć współpracy? Czy pracodawcy - znając lepiej swoich pracowników i pracownice - skuteczniej odpowiadają na ich potrzeby?

- 92 proc. młodych Polaków wybrałaby pracodawcę, który dba o różnorodność i buduje włączającą kulturę organizacyjną, zaś 83 proc. pracowników jest otwartych na pracę w różnorodnym i wielokulturowym zespole. Badania jasno pokazują oczekiwania pracowników i pracownic. To niewątpliwie motywacja do wdrażania strategii i działań na rzecz różnorodności i włączenia - mówi Paweł Niziński, prezes Better - jeden z inicjatorów kampanii.

Organizatorzy i partnerzy kampanii pochodzą z różnych sektorów (biznes, organizacje pozarządowe, uczelnia), reprezentują różne branże (kreatywne, produkcyjne, usługowe) i wielkości organizacji (zatrudniają od kilku do kilku tysięcy osób). Łącząc się w kampanii pokazują, że dostrzeżenie różnorodności i budowanie włączających miejsc pracy jest absolutnie dla każdego. W ten sposób zapraszają też inne organizacje i firmy, by przyłączyły się do świętowania różnorodności.

Olga z CD PROJEKT RED, Ania, Gosia i Pierre z Philip Morris, Alisa z Deloitte, Krzysztof z Leżę i Pracuję, Anita z Grupy ANG, Anna z Sharebee, Omaid z Inclusive.Buzz zapraszają nas do swojego świata i dzielą się swoimi historiami. Pokazują także, że ich doświadczenia, wielowymiarowość ich tożsamości są mile widziane w miejscach pracy.

Na specjalnie dedykowanej kampanii stronie czescroznorodnosci.pl powstało narzędzie #DiverStory, dzięki któremu każdy i każda z nas może opowiedzieć o sobie: stworzyć swój plakat, zawrzeć w kilku słowach swoją historię i pokazać światu, kim jest.

Fundacja DEI Alliance skupiona jest na zagadnieniach różnorodności, równych szans i włączenia; poprzez swoje działania zmienia biznes i społeczeństwo na bardziej włączające i otwarte.

Better to firma consultingowa - reprezentant ruchu B Corp w Polsce,  doradzająca w dziedzinie etycznego biznesu, różnorodności i włączenia, zrównoważonego rozwoju oraz strategicznej komunikacji z interesariuszami.

Partnerzy Strategiczni: CD PROJEKT RED, Deloitte, Grupa ANG, Inclusive.Buzz, Leżę i Pracuję, Phillip Morris, Sharebee, Screen Network.

Za ideę kreatywną odpowiada Havas Warsaw.

Dołącz do dyskusji: #PowiedzCześćRóżnorodności w miejscu pracy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Rewela hasło😬: powiedz cześć! I niech spadają na szczaw!
Będę promował!
odpowiedź
User
Stefan z Goeteborga
Na szczęście ogromna większość pracodawców nie dręczy pracowników tego typu propagandą.
odpowiedź
User
ddr
śliskie hasła o różnorodności, a potem kłopot z nieprzedłużeniem umowy, bo tęczowi drą twarz, że to kwestia homofobii, garbaci, że chcą się ich pozbyć z uwagi na garba, a zezowaci że komuś nie podoba się ich kuse spojrzenie :D Dajcie spokój z tą lewacką propagandą, pracownik ma być lojalny, pracowity a nie różnorodny!
odpowiedź