Powypadkowe zaręczyny Dorocińskiego z niczym promują OC w PZU (wideo)
PZU w kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego reklamuje ubezpieczenie OC z usługą bezpośredniej likwidacji szkody. W reklamach, przygotowanych przez DDB & tribal i Starlink, aktor występuje w roli zapewniającego spokój.
W nowej reklamie PZU wskutek stłuczki zamiast odłamków samochodu wystrzeliwuje konfetti, a w aucie pojawia się Marcin Dorociński i daje kobiecie za kierownicą etui, jednak bez pierścionka zaręczynowego, ponieważ nie ma ona wykupionego ubezpieczenia w PZU.
- Jeśli masz OC z bezpośrednią likwidacją szkody (BLS), masz spokój - bo wszystkie formalności załatwiasz z PZU, a nie z ubezpieczycielem sprawcy. Wybór ubezpieczenia OC wyłącznie z uwagi na cenę przekłada się niestety bardzo często na realny wzrost problemów ubezpieczonego - opisuje przekaz kampanii Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu reklamy i mediów.
Dorociński jest ambasadorem reklamowym PZU od roku (więcej o rozpoczęciu tej współpracy), oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych promował też wizerunek firmy jako popularyzatora zdrowego stylu życia (więcej o tym).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna kampania zaczęła się 8 maja i potrwa do 28 czerwca. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, wybrane stacje tematyczne) oraz internet (największe portale).
Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & tribal, a zakupem mediów - dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Powypadkowe zaręczyny Dorocińskiego z niczym promują OC w PZU (wideo)