PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Agencja PR Hub wygrała przetarg Krajowej Unii Producentów Soków, w ramach którego przeprowadzi dziesiątą edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Działania realizowane są pod hasłem „Apetyt na polskie”. Agencja zajmie się też realizacją programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”.
Celem kampanii jest promocja polskich owoców, warzyw oraz przetworów, w tym soków, a także promowanie serwisu internetowego Apetytnapolskie.com.
W ramach tegorocznej edycji programu zaplanowano m.in. emisję w telewizji i radiu, a także działania z zakresu SEO, influencer i event marketingu oraz działania media relations. Do współpracy zaangażowani zostaną kluczowi eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka.
To już dziesiąta edycja programu, realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).
Budżet kampanii to 571 tys. zł netto. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. PR Hub wybrano w konkursie ofert. Brały w nim udział też: Partner of Promotion, Havas PR i Brandmates.
Agencja wygrała też drugi, równolegle prowadzony konkurs KUPS na realizację programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”. Pokonała w nim agencje Procontent, Partner of Promotion i Brandmates.
Dołącz do dyskusji: PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”