Pracuj.pl wraca z kampanią „W środowisku Pracuj.pl”
19 września ruszyła kampania „W środowisku Pracuj.pl” realizowana przez serwis Pracuj.pl. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów.
Kolejna odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 19 września i potrwa do końca listopada 2022 roku. W jej ramach zaplanowana została kampania telewizyjna w topowych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w popularnych serwisach VOD (Player, Polsat Box Go), portalach horyzontalnych (Onet, Wirtualna Polska) i na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube).
Promocję portalu uzupełniać będą branded content tworzony z partnerami medialnymi, współprace influencerskie i podcasty.
Pracuj.pl startuje z projektem "Po Robocie"
Podczas jesiennej akcji „W środowisku Pracuj.pl” serwis zaplanował szereg nowości. Jedną z nich jest projekt „Po Robocie”, w którym serwis zachęca użytkowników do dbałości o relaks i odpoczynek po zakończeniu pracy.
Użytkownicy serwisu będą mieli okazję zapoznać się z przekazem kampanii za pośrednictwem partnerów projektu takich jak m.in. Multikino (spoty i OOH w kinach), Spotify (playlisty, reklama), Weekend.gazeta.pl (branding i partnerstwo serwisu), Wolt (promocja 360, social media) i w 70 klubach fitness (OOH).
Kampanii towarzyszyć będą bony i nagrody u wybranych partnerów oraz gadżety Pracuj.pl stworzone m.in. z markami Pan Tu Nie Stał oraz Kubota. Ponadto treści promujące Pracuj.pl towarzyszyć będą także drugiemu sezonowi polskiej wersji serialu „The Office” emitowanego w Canal+.
Pracuj.pl z kampanią w sklepach Biedronce
W ramach kampanii OOH zwierzęcy bohaterowie Pracuj.pl będą zachęcać do zmiany pracy na reklamach w blisko 3000 sklepów marki Biedronka, zlokalizowanych w 1100 miejscowościach. Nowością w tej odsłonie kampanii jest emisja krótkich spotów serwisu na monitorach kas samoobsługowych tej sieci handlowej.
Kampania OOH będzie prowadzona także na ekranach pojazdów komunikacji miejskiej w ponad 20 miastach Polski.
Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W projekt zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV, OOH).
Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w sklepach sieci Biedronka odpowiada agencja Recevent. Komunikację projektu wspierają agencje Linkleaders (PR earned i paid), More Bananas (social media), MCS (influencerzy) i Nie do ogarnięcia (materiały kreatywne).
Dołącz do dyskusji: Pracuj.pl wraca z kampanią „W środowisku Pracuj.pl”