SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prawdziwie włoski smak” w kampanii tuńczyka Rio Mare

Pod hasłem „Prawdziwie włoski smak” rusza kampania reklamowa tuńczyka Rio Mare produkowanego przez firmę Index Food. Akcja - obejmująca przede wszystkim telewizję - jest zaplanowana na miesiąc.

Telewizyjna kampania reklamowa tuńczyka Rio Mare podkreśla jego włoskie pochodzenie oraz najwyższą jakość. Wykorzystywany w akcji 15-sekundowy spot pokazuje, że produkt ten powstaje z najlepszych składników. Reklama przez najbliższy miesiąc będzie emitowana w najważniejszych stacjach ogólnopolskich.



Spotowi telewizyjnemu będą towarzyszyć działania reklamowe w punktach sprzedaży (dodatkowe ekspozycje, promocje, animacje i degustacje, książeczki Rio Mare z włoskimi przepisami), reklamy outdoorowe (charakterystyczna oprawa floty samochodowej Rio Mare), a także działania public relations w prasie konsumenckiej i handlowej oraz internecie.

Dołącz do dyskusji: „Prawdziwie włoski smak” w kampanii tuńczyka Rio Mare

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
brak
A kto jest autorem - brak ważnej informacji.
odpowiedź
User
Seber
Jadłem we Włoszech w tym roku - tez była akcja promująca, fajny smak. Ciekawe jaka cena w Polsce...
odpowiedź