Prawo ironii losu w kampanii PZU Życie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Planu na życie w PZU Życie. Akcję – opartą na motywie praw ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, K2, Starlink i ACR.
Kampania Planu na życie w PZU Życie pokazuje, że życie w różnych momentach potrafi mocno zaskoczyć. W reklamach jest to uzasadniane prawami ironii losu – podobnie jak w rozpoczętej nieco wcześnie kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU (więcej o tej akcji).
Kampania Planu na życie podkreśla, że w ramach tej oferty klient sam określa sumę ubezpieczenia i swobodnie modyfikuje ją – podobnie jak częstotliwość składek – w zależności od swojej aktualnej sytuacji życiowej. Akcja jest adresowana do odbiorców mających powyżej 25 lat, o co najmniej średnich dochodach, z ambicjami i aspiracjami.
Kampania będzie prowadzona do 27 marca w telewizji (TVN, TVP Info, TVN7, TV4, TVN24, stacje z oferty At Media, kanały tematyczne TVP) oraz internecie.
Kreację przygotowały agencje Leo Burnett (telewizja) i K2 (internet), a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starlink (telewizja) i ACR (internet).
Dołącz do dyskusji: Prawo ironii losu w kampanii PZU Życie (wideo)