Grupa TVN nie pali się do realizacji drugiej edycji „Prince Charming”
Grupa TVN na razie nie szykuje drugiego sezonu programu randkowego „Prince Charming”, którego pierwszą edycję kręcono rok temu w Hiszpanii. Czy druga seria w ogóle powstanie? - To pewnie kwestia czasu - odpowiada stacja.
Pierwsza edycja „Prince Charming” trafiła do serwisu Player.pl w październiku ub.r., a od listopada była emitowana w naziemnej stacji TTV. Uczestnikami programu opartego o amerykański format „Finding Prince Charming” było 13 gejów, którzy zabiegali o względy jednego kawalera - tzw. „księcia”. Wszyscy zamieszkali razem w odciętej od świata zewnętrznego wilii, a zadaniem „księcia” było poznanie uczestników, w tym odbycie z nimi randek.
„Książę” stopniowo eliminował z programu kolejnych uczestników, którzy nie przypadli mu do gustu. W finale musiał zdecydować, z którym mężczyzną chce stworzyć dłuższą relację partnerską. W pierwszej polskiej edycji show „księciem” był Jacek Jelonek - w finale wybrał on Oliwera Kubiaka - obaj są parą do dziś.
„Prince Charming” na antenie TTV oglądało średnio 188 tys. widzów, co przełożyło się na 2,26 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 3,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Stacja w paśmie nadawania cyklu przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami. Grupa TVN nie podała jaką popularnością cieszył się program w Playerze, gdzie był emitowany przed premierą w telewizji.
- Pierwszy sezon programu „Prince Charming” przyjął się bardzo dobrze. Jesteśmy zadowoleni zarówno z odbioru jak i wyników oglądalności. Kontynuacja serii to pewnie kwestia czasu - informuje nas biuro prasowe Grupy TVN. Szczegółów na temat ewentualnej drugiej edycji na razie brak.
Pierwszą serię reality show kręcono w czerwcu 2021 r. w okolicach Marbelli w hiszpańskiej Andaluzji. Gdyby druga edycja miałaby znów być realizowana na południu Europy, to powinna być kręcona latem, gdy są odpowiednie warunki pogodowe. Grupa TVN "Hotel Paradise" realizuje w egzotycznych lokalizacjach (ostatnio w Panamie, wcześniej m.in. na Zanzibarze), ale podnosi to koszty produkcji.
Za produkcję pierwszej edycji programu „Prince Charming” odpowiadała firma Jake Vision.
Pride Month w Grupie TVN
Pierwszy sezon „Prince Charming” dostępny jest cały czas w Player.pl. Jest on częścią kolekcji „Miesiąc równości”. W jej ramach w użytkownicy mogą zobaczyć także czwarty sezon pierwszego polskiego serialu LGBT+ „Kontrola”. Kolekcja obejmuje też program-reportaż autorstwa reporterów TVN24 „Wszystko o moim dziecku” oraz dokumenty pod marką discovery+ originals: „Ból i blask: queerowe legendy”, „Ból i blask: listy z quee".
Z danych Nielsena wynika, że w maju br. udział TVN w rynku wyniósł 6,58 proc.
Dołącz do dyskusji: Grupa TVN nie pali się do realizacji drugiej edycji „Prince Charming”