SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PRN by Thomson prowadzi kampanię dla Colgate w CarrefourTV

Styczniową kampanią promującą szczoteczkę Colgate 360 zainaugurowana została współpraca pomiędzy PRN by Thomson a Colgate-Palmolive Polska.

Kampania emitowana jest we wszystkich obiektach sieci CarrefourTV.

PRN przygotowała dwie adaptacje kampanii telewizyjnej szczoteczki Colgate 360. Pierwsza adaptacja komunikuje dwutygodniową promocję cenową. Druga - wpisuje się w outdoorową kampanię społeczną Colgate na temat potrzeby wymiany szczoteczki, co trzy miesiące.

PRN Polska jest operatorem ogólnopolskiej sieci telewizyjnej typu IN-STORE TV. Aktualnie sieć obejmuje 40 obiektów.

Dołącz do dyskusji: PRN by Thomson prowadzi kampanię dla Colgate w CarrefourTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl