Producent popularnego napoju zmienia logo i etykiety
Producent napoju fritz-kola od 1 kwietnia będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą odświeżonym wyglądem. Zmianie ulega logo i wygląd etykiet.
We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka fritz-kola wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie.
fritz-kola w nowej odsłonie
- fritz-kola uosabia dynamiczny rozwój i uważny wzrost. Począwszy od założenia firmy przez dwóch studentów, aż po okres europejskiej ekspansji, nigdy nie tracimy z oczu naszych korzeni i zawsze jesteśmy gotowi na otwarcie nowego rozdziału. To właśnie tę podróż i postawę chcemy podkreślić nowym designem – mówi Florian Weins, dyrektor zarządzający fritz-koli,
- Celem było uchwycenie istoty marki przy jednoczesnym stworzeniu odświeżonego, współczesnego wizerunku - i myślę, że naprawdę nam się to udało - dodaje Chris Mitchell, ilustrator.
Projekt butelki również przeszedł kompleksową przemianę. Tylna etykieta zawiera istotne informacje o marce, firmie i składnikach. Począwszy od 1 kwietnia 2024 r. zoptymalizowane zalecenia dotyczące spożycia będą prezentować średnie wartości odżywcze i dzienne zapotrzebowanie pokrywane przez butelkę napoju fritz-kola.
Dołącz do dyskusji: Producent popularnego napoju zmienia logo i etykiety