Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global
Stephen Taylor został dyrektorem marketingu w firmie HMD Global, produkującej telefony i smartfony Nokia.
W HMD Global Stephen Taylor będzie odpowiedzialny za strategię marketingową całej firmy, a także poszczególnych produktów z szerokiego portfolio smartfonów i telefonów klasycznych marki Nokia. Nowy dyrektor marketingu będzie raportował bezpośrednio do Floriana Seiche, CEO HMD Global.
- Wierzę, że bogate doświadczenie Stephena, jego umiejętności przywódcze i podejście oparte na współpracy pomogą nam nie tylko realizować bardziej skuteczne kampanie, ale także poszerzać naszą społeczność i zwiększać obecność w mediach społecznościowych - powiedział Florian Seiche, CEO HMD Global.
Taylor z doświadczeniem w PayPal i Samsungu
Przed dołączeniem do firmy Taylor był dyrektorem marketingu regionu EMEA (kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w firmie PayPal, gdzie odpowiadał za modernizację podejścia do marketingu w obszarze digital. Wcześniej odpowiadał w Europie za marketing Samsunga, miał wkład w transformację marki w takich obszarach jak e-commerce czy media społecznościowe. Taylor rozpoczynał swoją karierę, pracując m.in. dla marki Gillette.
Poprzednim globalnym dyrektorem marketingu HMD Global był Pekka Rantala, który rozstał się z koncernem.
Dołącz do dyskusji: Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global