Produkty marki Kubuś już bez cukru
Kubuś (Maspex) rozpoczyna kampanię informującą klientów, że gama produktów marki nie zawiera cukru. Akcję przygotowały Brasil i Starcom.
Spot kampanijny opiera się na wpadającej w ucho, rytmicznej piosence. Występujące w nim dzieci pytają czy ich ulubione produkty nie mają dodatku cukru, a roztańczony chór odpowiada, że teraz „Żaden Kubuś nie dodaje tu cukru”. Całość tworzy energiczny i dopracowany wizualnie obraz, niczym w prawdziwym muzycznym wideo.
Kampania jest emitowana w telewizji, a także w kanale digital (YouTube, SoMe, display, VOD).
Bez cukru w składzie są wszystkie produkty Kubusia: Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus i Kubuś sok 100%
Zobacz: Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)
Agencją reklamową odpowiedzialną za koncepcję kreatywną kampanii jest Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.
Maspex ogranicza cukier w produktach dla dzieci
Maspex już w ubiegłym roku wyeliminował cukier ze swoich soków Kubuś. W tym roku koncern ogłosił strategię zrównoważonego rozwoju "Efekt Kolibra". Obejmuje ona całkowite wyeliminowanie cukru z napojów dedykowanych dzieciom oraz z produktów farmaceutycznych, co najmniej 98 proc. oferty produktowej pochodzenia roślinnego, 20 proc. energii elektrycznej z OZE w zakładach produkcyjnych, 25-procentowy poziom redukcji CO2 w logistyce magazynowej, 80 proc. odpadów z produkcji i dystrybucji odzyskanych do ponownego wykorzystania.
Dołącz do dyskusji: Produkty marki Kubuś już bez cukru