„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 2021 roku
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w 2021 roku wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W 2021 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 431 tys. osób przy 8,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu i lutym ub.r. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.55, a od marca ub.r. - o 7.30. Magazyn TVP2 miał o 27 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.
- Te wyniki to dla nas wielka radość i zastrzyk energii na przyszłość - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Zawłocka, producent „Pytania na śniadanie”. - Cieszymy się, że „Pytanie” jest najchętniej wybieranym programem śniadaniowym w Polsce. To ważny i motywujący sygnał od naszych widzów, szczególnie w przededniu 20-lecia „Pytania na śniadanie”. Nie spoczywamy więc na laurach i dalej pracujemy nad tym, by jak najcelniej odpowiadać na potrzeby naszych widzów - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 398 tys. osób, co przełożyło się na 7,63 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 430 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,81 proc.), co oznacza spadek o 32 tys. oglądających - największy wśród wszystkich magazynów. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.
Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W 2021 roku jego widownia wyniosła 284 tys. osób, a jego udział - 10,62 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 24 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.
„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w ub.r. miał 186 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 17 tys. oglądających).
Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 45 tys. do 129 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 34 tys. do 94 tys. widzów).
„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.
Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.
Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 2021 roku