SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Provident w reklamach przysłowiami przestrzega przed innymi pożyczkami (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczek oferowanych przez Provident Polska, oparta na powiedzeniach mających przestrzegać przed podejmowaniem pochopnych decyzji finansowych. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, AdHeads i OMD.

Hasłami reklam są powiedzenia: „musztarda po obiedzie”, „i po ptakach” oraz „nie płacz nad rozlanym mlekiem”. Promują one pożyczki gotówkowe i konsolidacyjne oferowane przez Provident.

 

- Nawet jedna nieprzemyślana decyzja finansowa może mieć wpływ na całe nasze życie. Na rynku mnożą się produkty finansowe, które mają skomplikowane mechanizmy i ukryte opłaty. Z nową kampanią chcemy budować świadomy profil naszego klienta, proponując jasne zasady: pożyczamy na dłużej, rozsądniej i bezpieczniej - opisuje Katarzyna Szerling, dyrektor pionu marketingu Provident Polska.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Akcja reklamowa od początku kwietnia jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie i BTL-u. Potrwa do połowy maja.

 

Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B, a reklamy BTL-owe i internetowe - agencja AdHeads. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Provident w reklamach przysłowiami przestrzega przed innymi pożyczkami (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Czyżby ktoś się bał konkurencji? Jest wolny rynek i każdy może pożyczyć tam gdzie mu bardziej odpowiada, mi podeszła ekspres kasa. Szybko i z góry wiadomo jakie warunki.
0 0
odpowiedź