Prudential w pierwszej kampanii reklamuje Premiopolisę „Start w życie” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek firmę ubezpieczeniową Prudential. W akcji - przygotowanej przez firmy Brain, Starcom i Next - promowana jest Premiopolisa „Start w życie”.
Pierwsza kampania reklamowa firmy Prudential w Polsce ma charakter wizerunkowo-produktowy. - Głównym celem akcji jest zaprezentowanie marki Prudential polskim klientom oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku - opisuje Wojciech Pronobis, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce. Reklamy podkreślają znaczenie regularnego oszczędzania dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa finansowego w przyszłości.
W kampanii promowane jest też ubezpieczenie Premiopolisa „Start w życie”. Reklamy przekonują, że gwarantuje ono zwrot składek, zapewniając przy tym możliwość wzrostu kapitału.
Bohaterem akcji jest chłopiec, którego życie obserwujemy z perspektywy jego matki. - Odwołujemy się do niezwykle prawdziwego i silnego insightu konsumenckiego: w oczach rodziców dziecko zawsze pozostanie dzieckiem i już teraz warto zatroszczyć się o jego przyszłość. W ten sposób chcemy przedstawić markę Prudential jako świadomą, wspierającą, dzięki której można kształtować swoją przyszłość - mówi Karol Kamas, marketing communication manager Prudential w Polsce.
Akcja obejmuje telewizję (45- i 30-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), kina (75- i 45-sekundowe spoty w 26 kinach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i na Śląsku), internet (m.in. portale horyzontalne i serwisy społecznościowe - reklamy display i wideo) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe i tablice różnych formatów). Kampani w internecie potrwa do końca czerwca, a w pozostałych mediach do połowy maja.
Koncepcję kreatywną akcji opracowała agencja reklamowa Brain, działania w internecie realizuje agencja Next, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Prudential w pierwszej kampanii reklamuje Premiopolisę „Start w życie” (wideo)