"Są wybory, których nie musimy odkładać na później" w reklamie piwa Tyskie
Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) nawiązuje w mediach społecznościowych do wyborów prezydenckich, które miały odbyć się 10 maja.
Grafika z hasłem "Są wybory, których nie musimy odkładać na później" promuje porfolio piw marki Tyskie. Na Facebooku opublikowano ją w piątek 8 maja. Marka w ramach real time marketingu nawiązała do bieżącej sytuacji politycznej - wybory prezydenckie zaplanowane na 10 maja się nie odbyły.
Zrzut ekranu, Facebook.com/Tyskie
Post przygotowano w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" marki Tyskie.
Za obsługę w social mediach matki Tyskie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów Zenith.
Dołącz do dyskusji: "Są wybory, których nie musimy odkładać na później" w reklamie piwa Tyskie