SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Są wybory, których nie musimy odkładać na później" w reklamie piwa Tyskie

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) nawiązuje w mediach społecznościowych do wyborów prezydenckich, które miały odbyć się 10 maja.

Grafika z hasłem "Są wybory, których nie musimy odkładać na później" promuje porfolio piw marki Tyskie. Na Facebooku opublikowano ją w piątek 8 maja. Marka w ramach real time marketingu nawiązała do bieżącej sytuacji politycznej - wybory prezydenckie zaplanowane na 10 maja się nie odbyły.

Zrzut ekranu, Facebook.com/Tyskie

Post przygotowano w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" marki Tyskie.

Za obsługę w social mediach matki Tyskie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów Zenith.

Dołącz do dyskusji: "Są wybory, których nie musimy odkładać na później" w reklamie piwa Tyskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl