Przestrzeń i Polot dołączają do SAR
Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje – kreatywno-strategiczna Przestrzeń i digitalowa Polot.
Agencja Przestrzeń pracuje dla takich klientów, jak: Decathlon, Nestle, Pepsico czy Johnson&Johnson. Zajmuje się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną marek.
Agencja Polot od 2022 roku zajmuje się tworzeniem działań digitalowych - strategii, contentu, aktywności w social mediach, influencer marketingu.
- Zakładając agencję wspólnie z tzw. klientem i budując sukcesywnie naprawdę holistyczną ofertę dla marek wierzymy, że nie tylko tworzymy nową jakość na rynku, ale i zadajemy pytania sobie i branży o rolę, jaką powinna mieć agencja czy o kompetencje, które powinna zrzeszać, by skutecznie budować marki. Będąc częścią SAR liczymy na jeszcze większą przestrzeń do tych rozważań, a także poznanie innych punktów widzenia – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.
Dołącz do dyskusji: Przestrzeń i Polot dołączają do SAR