„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2016 roku wyniosła 220 919 egz. i w porównaniu do I półrocza 2015 roku zmalała o 18,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,87 proc. do 187 968 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 100 804 egz., po spadku o 22,25 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 98 679 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 28,30 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
290 660 |
220 919 |
220 919 |
367 164 |
272 244 |
272 244 |
-18,85% |
Tina |
290 424 |
187 968 |
187 968 |
336 844 |
215 724 |
215 724 |
-12,87% |
Naj |
174 637 |
100 804 |
100 804 |
222 557 |
129 646 |
129 646 |
-22,25% |
Pani Domu |
144 039 |
98 770 |
98 679 |
208 803 |
137 720 |
137 629 |
-28,30% |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 18,57 proc. do poziomu 195 545 egz.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (164 622 egz.; w dół o 6,40 proc.), a trzecie - „Naj” (95 281 egz., spadek o 12,73 proc.).
Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 28,70 proc. do 76 604 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
266 240 |
195 545 |
195 545 |
325 368 |
240 133 |
240 133 |
-18,57% |
Tina |
262 454 |
164 622 |
164 622 |
294 797 |
175 881 |
175 881 |
-6,40% |
Naj |
157 933 |
95 281 |
95 281 |
186 967 |
109 181 |
109 181 |
-12,73% |
Pani Domu |
120 020 |
76 695 |
76 604 |
169 220 |
107 529 |
107 438 |
-28,70% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu