„Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)
W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskała tylko „Tina”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2014 roku wyniosła 276 546 egz. i w porównaniu do października 2013 roku zmalała o 13,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,62 proc. do 264 455 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 151 526 egz., po spadku o 16,65 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 118 501 egz., po spadku w skali roku o 5,35 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 379 700 | 276 546 | 276 546 | 415 410 | 319 042 | 319 042 |
Tina | 373 190 | 264 455 | 264 455 | 339 204 | 236 976 | 236 926 |
Pani Domu | 227 100 | 151 617 | 151 526 | 248 375 | 181 952 | 181 786 |
Naj | 174 974 | 118 501 | 118 501 | 212 451 | 125 203 | 125 203 |
W porównaniu do września 2014 roku prawie wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Tina” - było to 29,36 proc. Jedyny spadek - wynoszący 7,49 proc. - odnotowała „Przyjaciółka”.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 379 700 | 276 546 | 276 546 | 402 301 | 298 930 | 298 930 |
Tina | 373 190 | 264 455 | 264 455 | 292 464 | 204 433 | 204 433 |
Pani Domu | 227 100 | 151 617 | 151 526 | 231 623 | 149 443 | 149 352 |
Naj | 174 974 | 118 501 | 118 501 | 173 942 | 115 270 | 115 270 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)