„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych w kwietniu
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w kwietniu br. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2017 roku wyniosła 177 861 egz. i w porównaniu do kwietnia 2016 roku zmalała o 11,79 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,63 proc. do 143 577 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 88 328 egz., po spadku o 4,93 proc.
Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 70 583 egz., notując największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 16,65 proc.
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. również wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina” - było to 15,19 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych w kwietniu