SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”

W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych utrzymała się „Przyjaciółka”, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 245 058 egz. i w porównaniu do sierpnia 2014 roku zmalała o 31,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,20 proc. do 241 221 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty.
Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 142 025 egz., po wzroście o 16,24 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu tytuł ten sprzedawał się średnio w liczbie 124 114 egz., po stracie w skali roku o 26,67 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

330 596

245 058

245 058

446 447

357 180

357 180

Tina

324 971

241 221

241 221

310 445

216 918

216 918

Naj

222 972

142 025

142 025

179 936

122 179

122 179

Pani Domu

183 154

124 205

124 114

240 400

169 351

169 260


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost, wynoszący 7,06 proc., również odnotował dwutygodnik „Naj”. Zaś najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 10,18 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

330 596

245 058

245 058

344 347

254 257

254 257

Tina

324 971

241 221

241 221

324 968

239 430

239 430

Naj

222 972

142 025

142 025

222 923

132 660

132 660

Pani Domu

183 154

124 205

124 114

202 484

138 271

138 180

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl