„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych utrzymała się „Przyjaciółka”, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 245 058 egz. i w porównaniu do sierpnia 2014 roku zmalała o 31,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,20 proc. do 241 221 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty.
Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 142 025 egz., po wzroście o 16,24 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu tytuł ten sprzedawał się średnio w liczbie 124 114 egz., po stracie w skali roku o 26,67 proc.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 330 596 | 245 058 | 245 058 | 446 447 | 357 180 | 357 180 |
Tina | 324 971 | 241 221 | 241 221 | 310 445 | 216 918 | 216 918 |
Naj | 222 972 | 142 025 | 142 025 | 179 936 | 122 179 | 122 179 |
Pani Domu | 183 154 | 124 205 | 124 114 | 240 400 | 169 351 | 169 260 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost, wynoszący 7,06 proc., również odnotował dwutygodnik „Naj”. Zaś najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 10,18 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 330 596 | 245 058 | 245 058 | 344 347 | 254 257 | 254 257 |
Tina | 324 971 | 241 221 | 241 221 | 324 968 | 239 430 | 239 430 |
Naj | 222 972 | 142 025 | 142 025 | 222 923 | 132 660 | 132 660 |
Pani Domu | 183 154 | 124 205 | 124 114 | 202 484 | 138 271 | 138 180 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”