„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych utrzymała się „Przyjaciółka”, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 245 058 egz. i w porównaniu do sierpnia 2014 roku zmalała o 31,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,20 proc. do 241 221 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty.
Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 142 025 egz., po wzroście o 16,24 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu tytuł ten sprzedawał się średnio w liczbie 124 114 egz., po stracie w skali roku o 26,67 proc.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
330 596 |
245 058 |
245 058 |
446 447 |
357 180 |
357 180 |
Tina |
324 971 |
241 221 |
241 221 |
310 445 |
216 918 |
216 918 |
Naj |
222 972 |
142 025 |
142 025 |
179 936 |
122 179 |
122 179 |
Pani Domu |
183 154 |
124 205 |
124 114 |
240 400 |
169 351 |
169 260 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost, wynoszący 7,06 proc., również odnotował dwutygodnik „Naj”. Zaś najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 10,18 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
330 596 |
245 058 |
245 058 |
344 347 |
254 257 |
254 257 |
Tina |
324 971 |
241 221 |
241 221 |
324 968 |
239 430 |
239 430 |
Naj |
222 972 |
142 025 |
142 025 |
222 923 |
132 660 |
132 660 |
Pani Domu |
183 154 |
124 205 |
124 114 |
202 484 |
138 271 |
138 180 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”