„Przyjaciółka” z nową szatą graficzną
Od 24 stycznia na rynku pojawi się kolejny numer dwutygodnika „Przyjaciółka” z nowymi rubrykami i szatą graficzną.
Od drugiego wydania w tym roku „Przyjaciółka” będzie miała zmienioną szatę graficzną, nowe rubryki z poradami, oraz powiększony dział kulinarny. Natomiast nadal będzie można znaleźć w dwutygodniku historie czytelników oraz reportaże interwencyjne.
Odmienione pismo zyska bardziej czytelną i przejrzystą strukturę, za zmienioną formułę odpowiada zespół redakcyjny platformy poradnikowej.
Nakład „Przyjaciółki” wyniesie 270 tys. egzemplarzy, cena nie uległa zmianie - 1,99 zł.
Sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, magazynach Edipresse, oraz w internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2018 roku wyniosła 142 237 egz. i w porównaniu do października 2017 roku zmnijszyła się o 9,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” z nową szatą graficzną