PSA spółki CAM Media wzrosły na debiucie na GPW o prawie 5%
Prawa do akcji (PDA) agencji reklamowej CAM Media wzrosły wśrodowym debiucie na GPW o 4,90% do 10,49 zł wobec ceny odniesieniawynoszącej 10,00 zł. Jest to 15-ty debiut w tym roku i jednocześnie362-ga spółka notowana na parkiecie GPW.
Na zakończenie środowej sesji kurs wynosił 10,49 zł.
Cena emisyjna akcji wynosiła 10 zł i znalazła się w dolnejgranicy widełek cenowych 10-14 zł. Wartość oferty sięgnęła 26 mlnzł brutto. Spółka oferowała 2 mln nowych akcji serii E i 600 tys."starych" akcji serii B.
Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie,wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych owykorzystanie niestandardowych nośników, często nazywanych przezbranżę kampaniami ambientowymi.
Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na akwizycje.CAM Media są głównie zainteresowane przejmowaniem firm, którychroczne obroty wynoszą od 2 do 10 mln zł i oferują produktykomplementarne wobec jego oferty.
Ok. 5 mln zł spółka chce przeznaczyć na wprowadzenie na nowychproduktów oraz 3,2 mln zł na wejście na nowe rynki, w tym otwarciebiura w Kijowie. Ok. 1 mln zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenienowego systemu informatycznego.
W 2006 roku zysk netto CAM Media wyniósł 1,90 mln zł wobec 875tys. zł rok wcześniej. Przychody wzrosły do 17,24 mln zł wobec 9,83mln zł w 2005 r. W I połowie 2007 r. spółka zanotowała stratę wwysokości 170 tys. zł przy obrotach na poziomie 8,36 mln zł. Wcałym roku, według danych szacunkowych, przychody spółki wyniosłyok. 28 mln zł, a zysk brutto (zysku netto nie podano) ok. 3,6 mlnzł (wobec 2,4 mln zł przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: PSA spółki CAM Media wzrosły na debiucie na GPW o prawie 5%