PTC szuka agencji reklamowej do obsługi wszystkich marek
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła przegląd agencji reklamowych. Operator do końca roku wybierze firmy, które zaprosi do przetargu na obsługę wszystkich swoich marek w zakresie ATL.
Celem przeglądu agencji reklamowych, który zaczęła właśnie Polska Telefonia Cyfrowa, jest zapoznanie się z ofertą polskich i globalnych firm zajmujących się komunikacją reklamową ATL. W ramach postępowania operator wyłoni agencje, które zaprosi do przetargu na obsługę reklamową ATL wszystkich oferowanych przez siebie produktów i usług. Rozstrzygnięcie przeglądu planowane jest na koniec bieżącego roku.
Obecnie marki należące do PTC obsługują w zakresie ATL agencje G7 (Era, Tak Tak, Heyah) oraz Saatchi&Saatchi (Era Biznes, blueconnect).
Dołącz do dyskusji: PTC szuka agencji reklamowej do obsługi wszystkich marek